Článek 2
V Requestoru jsme se rozhodli implementovat AI funkce, které mají skutečný smysl a přínos pro zákazníka. Mezi ty nejdůležitější, se kterými máme dlouhodobě pozitivní zkušenosti, patří Analýza sentimentu. V praxi to znamená, že Requestor analyzuje každou příchozí reakci zákazníka a automaticky ji zařadí do jedné ze tří kategorií: pozitivní, negativní nebo neutrální tón. Díky tomu
V Requestoru jsme se rozhodli implementovat AI funkce, které mají skutečný smysl a přínos pro zákazníka. Mezi ty nejdůležitější, se kterými máme dlouhodobě pozitivní zkušenosti, patří Analýza sentimentu.
V praxi to znamená, že Requestor analyzuje každou příchozí reakci zákazníka a automaticky ji zařadí do jedné ze tří kategorií: pozitivní, negativní nebo neutrální tón. Díky tomu můžete například upřednostnit tikety s negativním sentimentem, vhodně přizpůsobit své odpovědi a hlavně na kritické situace okamžitě reagovat.
Kde můžete v Requestoru sentiment sledovat?
V seznamu tiketů můžete sledovat celkový sentiment každého tiketu a na jeho základě třídit a filtrovat své požadavky. Tímto způsobem získáte lepší přehled o tom, které situace vyžadují okamžitou pozornost, a můžete efektivněji řídit svou pracovní zátěž