Přehled funkcí

SLA

Vytvořením a používáním SLA lze jasně definovat kvalitu a rychlost služeb, které jsou poskytovány zákazníkům nebo zaměstnancům.

Flexibilní nastavení

V Requestor je možné definovat libovolné množství SLA různých typů a definovat podmínky pro splnění určených cílů (Příklad: pokud vloží zákazník “A” požadavek typu “incident” a priorita je “vysoká”, tak čas na vyřešení požadavku bude 60 minut).

Intergrace SLA

Nedefinované SLA jsou vždy plně integrována v Requestoru a dostupné po celou dobu řešení požadavku. Vždy jsou pod kontrolou všechny informace, kterou jsou nezbytné k splnění SLA. Všechny důležité informace jsou zasílány prostřednictvím emailových nebo mobilní notifikací.

Kalendáře

Pro definování maximální doby řešení v rámci SLA je možné vytvořit libovolný počet kalendářů s detailním rozpisem pracovních dní a pracovní doby. V rámci kalendáře lze vymezit pracovní dobu individuálně pro každý den v týdnu a definovat libovolně pracovní a nepracovní dny.

Eskalace

Pomocí eskalací můžete nastavit hierarchii upozornění, která jsou zasílána uživatelům při/před/po vypršením SLA (Příklad: 6 hodin před vypršením času SLA upozorni řešitele a manažera požadavku).

Vyzkoušet Requestor

Vyzkoušejte si ihned Requestor měsíc zdarma v našem cloud prostředí nebo na vašem serveru.

Vyzkoušet

On-line ukázka

Náš odborník vám v on-line ukázce představí všechny funkce, které vás v Requestoru zajímají.

Naplánovat ukázku
Máte dotaz? Napište nám - odpovíme do 24 hod.

Requestor Technologies
# # # #

© Copyright 2019 Requestor Technologies s.r.o. All Rights Reserved