Přehled funkcí

Spokojenost uživatelů

Spokojenost uživatelů s poskytovanými službami či jejich úrovní je klíčová metrika, kterou byste měli sledovat. Představuje cenný podklad pro zpětné hodnocení a dává vám možnost vylepšovat služby.

#

Stupnice hodnocení

Jak bude stupnice hodnocené přesně vypadat, si zvolíte sami – na výběr máte 6 možností. Od nejjednodušší varianty spokojený/nespokojený až po číselné hodnocení na stupnicích (např. 1-10). Díky těmto škálám snadno rozlišíte zákazníky silně frustrované, mírně nespokojené, mírně spokojené nebo absolutně šťastné. Navíc si můžete zvolit zcela odlišnou stupnici pro každou službu zvlášť.

Vyhodnocení

V detailu požadavku každý z řešitelů ihned vidím aktuální úroveň spokojenosti zadavatele požadavku. Dále máte k dispozici komplexní reporting, který vám umožní sledovat spokojenost vašich uživatelů z mnoha různých pohledů. K dispozici máte také populární ukazatele jako „Net Promotor Score“ (výpočet zahrnující nejvíce spokojené a nejméně spokojené uživatele) nebo „Customer Satisfaction Score“, který udává poměr spokojených respondentů vůči celku.

Vyzkoušet Requestor

Vyzkoušejte si ihned Requestor měsíc zdarma v našem cloud prostředí nebo na vašem serveru.

Vyzkoušet

On-line ukázka

Náš odborník vám v on-line ukázce představí všechny funkce, které vás v Requestoru zajímají.

Naplánovat ukázku
Máte dotaz? Napište nám - odpovíme do 24 hod.

Requestor Technologies
# # # #

© Copyright 2019 Requestor Technologies s.r.o. All Rights Reserved