Novinky

  • Vše
  • Žádné rubriky

Článek 2

V Requestoru jsme se rozhodli implementovat AI funkce, které mají skutečný smysl a přínos pro zákazníka. Mezi ty nejdůležitější, se kterými máme dlouhodobě pozitivní zkušenosti, patří Analýza sentimentu. V praxi to znamená, že Requestor analyzuje každou příchozí reakci zákazníka a automaticky ji zařadí do jedné ze tří kategorií: pozitivní, negativní nebo neutrální tón. Díky tomu

31 března 2025 • Requestor Technologies

AI Analýza sentimentu

V Requestoru jsme se rozhodli implementovat AI funkce, které mají skutečný smysl a přínos pro zákazníka. Mezi ty nejdůležitější, se kterými máme dlouhodobě pozitivní zkušenosti, patří Analýza sentimentu. V praxi to znamená, že Requestor analyzuje každou příchozí reakci zákazníka a automaticky ji zařadí do jedné ze tří kategorií: pozitivní, negativní nebo neutrální tón. Díky tomu

31 března 2025 • Requestor Technologies
Přihlaste se k odběru novinek
Poslední novinky

Článek 2

V Requestoru jsme se rozhodli implementovat AI funkce, které mají skutečný smysl a přínos pro zákazníka. Mezi ty nejdůležitější, se kterými máme dlouhodobě pozitivní zkušenosti, patří Analýza sentimentu. V praxi to znamená, že Requestor analyzuje každou příchozí reakci zákazníka a automaticky ji zařadí do jedné ze tří kategorií: pozitivní, negativní nebo neutrální tón. Díky tomu

31 března 2025 • Requestor Technologies

AI Analýza sentimentu

V Requestoru jsme se rozhodli implementovat AI funkce, které mají skutečný smysl a přínos pro zákazníka. Mezi ty nejdůležitější, se kterými máme dlouhodobě pozitivní zkušenosti, patří Analýza sentimentu. V praxi to znamená, že Requestor analyzuje každou příchozí reakci zákazníka a automaticky ji zařadí do jedné ze tří kategorií: pozitivní, negativní nebo neutrální tón. Díky tomu

31 března 2025 • Requestor Technologies