Nový Requestor je venku. Usnadňuje měření spokojenosti

24 října 2016 • Requestor Technologies
Spokojenost_-_Requestor

Měření spokojenosti pomocí dotazníkových šetření nebo jednoduchých symbolů – to je hlavní novinka, kterou přináší podzimní aktualizace Requestoru. Udržet si spokojené zákazníky nebo zaměstnance teď pro vás bude ještě jednodušší než kdykoliv dříve.

Spokojenost uživatelů s poskytovanými službami či úrovní helpdesku/servicedesku je klíčová metrika, kterou byste určitě měli sledovat. Představuje cenný podklad pro zpětné hodnocení a dává vám možnost vylepšovat služby tak, aby zákazníci či zaměstnanci byli ještě spokojenější.

Jednoduché symboly k měření spokojenosti

Nová verze Requestoru extrémně usnadňuje udělování hodnocení – uživatelé vaše služby hodnotí pomocí škály jednoduchých grafických symbolů: palců, smajlíků atp. Svou spokojenost či naopak nespokojenost tak vyjádří jediným kliknutím myši. Pravděpodobnost, že tuto funkci využijí, zvýšíte zasláním jednoduché zprávy s žádostí o vyplnění hodnocení.

Jak bude škála „smajlíků“ přesně vypadat, si zvolíte sami – na výběr máte 6 možností. Od nejjednodušší varianty spokojený/nespokojený až po číselné hodnocení na stupnicích (např. 1-10).

Díky těmto škálám  snadno rozlišíte zákazníky silně frustrované, mírně nespokojené, mírně spokojené nebo absolutně šťastné. Navíc si můžete zvolit odlišnou škálu pro každou službu zvlášť. Takže zatímco do jednoduchého helpdesku pro technické typy nejspíš zvolíte variantu líbí/nelíbí, u komplexní zákaznické podpory, kde vás mohou zajímat detailnější informace od vašich zákazníků, zkusíte škálu širší. Případně škálu zvolíte dle metodiky, kterou chcete měřit výsledky.

Stupnice

Dostupné škály hodnocení, které si snadno nastavíte v administraci.

Uživatelé svoji spokojenost vyjadřují přímo v detailu svého požadavku – ihned poté, co je požadavek uzavřen., Kdyby se nevyjádřili a vám na jejich názoru hodně záleželo, klidně jim ještě pošlete upomínkový e-mail s odkazem na žádost o hodnocení. Výrazně tím zvýšíte procento uživatelů, kteří se vyjádří.

A jak následně provedete vyhodnocení? Prostým aritmetickým průměrem, ukazatelem „Net Promotor Score“ (výpočet zahrnující nejvíce spokojené a nejméně spokojené uživatele) nebo pomocí „Customer Satisfaction Score“, který udává poměr spokojených respondentů vůči celku.

Spokojenost_-_Requestor1

Reporting v Requestoru je názorný a přehledný.

Minimálně jeden z těchto způsobů si určitě oblíbíte. Pokročilým uživatelům navíc nabízíme propojení s Power BI a vytváření komplexních dashboardů pro monitoring spokojenosti.

Zbrusu nový modul: dotazník

Jestliže potřebujete spokojenost nebo názory zákazníků analyzovat hlouběji než jen na základě symbolů a smajlíků, pak jsme pro vás připravili zcela nový modul dotazník.

V uživatelsky intuitivním prostředí poskládáte celý dotazník během několika minut a následně jej prostřednictvím Requestoru rozešlete vybraným respondentům. Případně jej systém automaticky rozešle každému, jehož požadavek byl právě vyřešený.

V obou případech vše probíhá on-line a výsledky máte ihned k dispozici – dotazník vám automaticky vypočítá absolutní i relativní hodnoty, takže se v nich rychle a snadno zorientujete.

Dotazník_-_Requestor

Záznam odpovědí na dotazník přímo v prostředí Requestoru.

Klidně tak ještě v ten samý den můžete pracovat na tom, aby výsledky příštího dotazníku dopadly lépe.

Co na tyto novinky říkáte, líbí se vám? Dejte nám vědět na Twitteru či LinkedInu – váš názor je pro nás důležitý.

Requestor Novinky

Sledujte zajímavosti a pravidelné aktuality z dění v Requestor Technologies na jednom místě.

Oblíbené články
24 října 2016 • Requestor Technologies

Měření spokojenosti pomocí dotazníkových šetření nebo jednoduchých symbolů – to je hlavní novinka, kterou přináší podzimní aktualizace Requestoru. Udržet si spokojené zákazníky nebo zaměstnance teď pro vás bude ještě jednodušší než kdykoliv dříve.

25 února 2016 • Requestor Technologies

15 nových funkcí a 10 vylepšení najdete v Requestoru 3.0.

23 května 2016 • Requestor Technologies

Květnová aktulizace Requestoru přináší další vylepšení emailové komunikace a Requestor Mobile pro iOS.

Máte dotaz? Napište nám - odpovíme do 24 hod.

Requestor Technologies
# # # #

© Copyright 2019 Requestor Technologies s.r.o. All Rights Reserved