Řešitel a občasný řešitel
Řešitel požadavků poskytuje zákaznickou a technickou podporu zákazníkům nebo ostatním kolegům ze společnosti. Odpovídá na požadavky, zadává nové požadavky, sleduje stav řešení, mění stavy požadavků atd. Jeho úkolem tedy je, aby byly požadavky efektivně vyřešeny a aby se zákazníkovi nebo uživateli dostalo potřebné podpory.
Dle způsobu využití je možné určit, zda se jedná o „standardního řešitele“ nebo „občasného řešitele“.
Standardní řešitel
Tito řešitelé požadavků se denně přihlašují do Requestoru a bez jakéhokoliv omezení se mohou věnovat řešení požadavků.
Občasný řešitel
Jedná se o řešitele, kteří nejsou primárně určeni k práci v Requestoru, ale občas tuto práci vykonávají. Může se jednat například o specialisty, nebo vedoucí pracovníky, kteří mají k dispozici znalosti a dovednosti potřebné k řešení specifických problémů nebo dotazů zákazníků. Počet aktivit občasného řešitele je omezen na 100/měsíc.
Standardní řešitel | Občasný řešitel | Spolupracovník | |
Řešení požadavků | bez omezení | Maximálně 100 aktivit. Aktivity zahrnují:
|
Pouze interní komentáře |
Cena / měsíc | 700 Kč | 350 Kč | 0 Kč |