Requestor 3.0

25 února 2016 • Requestor Technologies
celebration

15 nových funkcí a 10 vylepšení najdete v Requestoru 3.0.

Automatická aktualizace stránky s požadavky

Do stránky s požadavky se automaticky (není nutné ručně aktualizovat stránku) a v reálném čase promítají změny v podobě novým požadavků a komentářů. Pokud se v Requestoru objeví nový požadavek nebo komentář, zobrazí se informační řádek a nové požadavky jsou barevně označeny.

AutoRefresh

Plocha

Zcela přepracována Plocha poskytuje intuitivní a 100% přizpůsobitelné prostředí, které v reálném čase zobrazuje jasný přehled o tom, co se aktuálně děje s požadavky. Na ploše je možné si zobrazit sumace ze všech pohledů na požadavky formou karty s vlastní barvou a pozicí. V případě, že dojde v pohledu ke změnu počtu požadavků a stavu, dojde v reálném čase ke změně hodnoty.

Desktop

Komentáře v detailu požadavku

V případě, že v otevřeném požadavku dojde ke změně komentáře (nový / úprava / odstranění) dojde v reálném čase a bez nutnosti ručně aktualizovat stránku, k zobrazení komentáře včetně vizuálního označení. Funkce plní také roli prevence kolizí v případě, kdy více operátorů aktivně píše komentář současně.

Comments

Nový sloupeček v požadavku “Poslední aktivita”

Sloupeček “Poslední aktivita”, který je možné si nově přidat do přehledu požadavků, zobrazuje v reálném čas, před jakou dobou byla v požadavku zaznamenána aktivita v podobě přidání komentáře nebo změny stavu.

Activity

Štítky u požadavku

Štítky jsou šikovným nástrojem, který významně pomáhá v třídění a seskupování požadavků s podobnými tématy řešení. Štítky mohou připravit administrátoři nebo je přímo vkládat a sdílet operátoři požadavků. Štítky je možné využívat jako podmínky v pohledech.

Tags

Vyhledávání

Zásadním způsobem bylo přepracováno vyhledávání v aplikaci. Našeptávač v pravém horním rohu je možné využívat kromě hledání požadavků a komentářů také pro hledání článků v KB, zákazníků nebo dokumentů. Stránka s výsledky vyhledávání je rozdělena do záložek a hledaná výrazy barevně označeny. Nově je možné požadavky vyhledat dle čísla, které je uvedeno v ID požadavku.

Search

Vložení obsahu nebo odkazu z databáze znalostí do požadavku

Přímo z editoru pro vložení komentáře je možné vložit odkaz na článek nebo celý obsah článku, který se nachází v databázi znalosti.

ToKb

Společnosti

Došlo k rozdělení modulu na Společnosti (původně zákazníci) a Uživatele. V detailu společnosti je možné nově přidávat logo společnosti, vkládat nové uživatele a zobrazovat všechny požadavky, které byly zadány uživateli, kteří patří pod společnost. V záložce Uživatelé jsou zobrazeni všichni externí uživatelé s možností přímo uživatele zakládat. V detailu uživatel je možné získat výpis všech požadavků, které uživatel zadal.

Company

Nové typ notifikací

  • Informace o uzavření požadavku (v případě emailové komunikace)
  • Notifikace o novém schvalování
  • Nový účet
  • Zahájení řešení

Vylepšení vkládání nového požadavku

Vylepšená ergonomie vkládání, možnost požadavek ihned po vložení uzavřít.

Poznámka na plochu

Kamkoliv na plochu je možné umístit štítek a zapsat do něj libovolný text. Pro přehlednost můžete opatřit každou poznámku jinou barvou.

HTML notifikace

Všechny notifikace v Requestoru je možné zasílat v HTML podobě.

HtmlNotification

Šablony úkolů

V administraci Requestoru je možné nadefinovat úkoly (Šablony úkolů), které se automaticky založí, pokud jsou splněny definované podmínky, v době vzniku požadavku.

Organizace společnosti

V administraci Requestor je možné nadefinovat stromovou strukturu společnosti zachycují vztahy mezi jednotlivými odděleními a pracovními pozicemi v podobě organigramu. Uplatnění je aktuálně ve schvalovacích procesech. (Příklad: požadavek na nákup je schvalován nadřízenou pracovní pozici zadavatele atp.)

Vylepšení

  • Ovládání dokumentů, možnost umístit volitelný text na hlavní stránku s dokumenty.
  • Ovládání inventáře, podpora vlastních ikon v kategorii, možnost zobrazit si obrázek evidovaného zařízení v tabulce s přehledem zařízení.
  • Ovládání databáze znalostí.
  • Umístění vlastních ikon k položkám Portálu.
  • Možnost zpětně změnit čas zahájení řešení požadavku, vytvoření, vyřešení
  • Vytvořené pohledy jsou dostupné současně v záložce Aktivní i Archivované.
  • V automatizacích ji možné uvádět v podmínkách vlastní časy a emaily je možné zasílat na libovolné emailové adresy.
  • V patičce Requestoru je dostupný dialog “Odeslat zpětnou vazbu” pro odeslání požadavku na zákaznickou podporu.
  • Aktualizace API.
  • Optimalizace výkonu Requestoru.
Requestor Novinky

Sledujte zajímavosti a pravidelné aktuality z dění v Requestor Technologies na jednom místě.

Oblíbené články
24 října 2016 • Requestor Technologies

Měření spokojenosti pomocí dotazníkových šetření nebo jednoduchých symbolů – to je hlavní novinka, kterou přináší podzimní aktualizace Requestoru. Udržet si spokojené zákazníky nebo zaměstnance teď pro vás bude ještě jednodušší než kdykoliv dříve.

25 února 2016 • Requestor Technologies

15 nových funkcí a 10 vylepšení najdete v Requestoru 3.0.

23 května 2016 • Requestor Technologies

Květnová aktulizace Requestoru přináší další vylepšení emailové komunikace a Requestor Mobile pro iOS.

Máte dotaz? Napište nám - odpovíme do 24 hod.

Requestor Technologies
# # # #

© Copyright 2019 Requestor Technologies s.r.o. All Rights Reserved