Role a licence v Requestoru
Řešitel
Řešitelé zajišťuje plnou zákaznickou nebo technickou podporu. Aktivně odpovídá na požadavky, zadává nové, sleduje jejich stav, mění stavy a zajišťuje, že jsou efektivně vyřešeny. Tito řešitelé jsou v Requestoru denně a nemají žádná omezení v počtu aktivit, takže se mohou plně věnovat podpoře a správě požadavků.
Občasný řešitel
Občasní řešitelé nejsou primárně určeni k denní práci v Requestoru, ale občas se zapojují. Typicky jde o specialisty nebo vedoucí pracovníky, kteří se zaměřují na specifické problémy či dotazy. Mají stejné funkce jako standardní řešitelé, ale jejich aktivity jsou omezené na 100 měsíčně, což vyhovuje příležitostné práci s požadavky.
Spolupracovník
Spolupracovníci mají omezený přístup k požadavkům. Mohou je prohlížet a přidávat interní komentáře, ale nemohou komunikovat se zákazníky ani přidávat veřejné komentáře. Jejich role spočívá v poskytování odborných poznatků a podpory pro řešitele, kteří následně řeší požadavky se zákazníky. Tato role je ideální pro odborníky nebo manažery, kteří sledují požadavky a podporují řešitele při složitějších problémech.
Standardní řešitel | Občasný řešitel | Spolupracovník | |
Řešení požadavků | bez omezení | Maximálně 100 aktivit. Aktivity zahrnují:
|
Pouze interní komentáře |
Cena / měsíc | 700 Kč | 350 Kč | 0 Kč |