Role a licence v Requestoru

Řešitel
Řešitelé zajišťuje plnou zákaznickou nebo technickou podporu. Aktivně odpovídá na požadavky, zadává nové, sleduje jejich stav, mění stavy a zajišťuje, že jsou efektivně vyřešeny. Tito řešitelé jsou v Requestoru denně a nemají žádná omezení v počtu aktivit, takže se mohou plně věnovat podpoře a správě požadavků.

Občasný řešitel
Občasní řešitelé nejsou primárně určeni k denní práci v Requestoru, ale občas se zapojují. Typicky jde o specialisty nebo vedoucí pracovníky, kteří se zaměřují na specifické problémy či dotazy. Mají stejné funkce jako standardní řešitelé, ale jejich aktivity jsou omezené na 100 měsíčně, což vyhovuje příležitostné práci s požadavky.

Spolupracovník
Spolupracovníci mají omezený přístup k požadavkům. Mohou je prohlížet a přidávat interní komentáře, ale nemohou komunikovat se zákazníky ani přidávat veřejné komentáře. Jejich role spočívá v poskytování odborných poznatků a podpory pro řešitele, kteří následně řeší požadavky se zákazníky. Tato role je ideální pro odborníky nebo manažery, kteří sledují požadavky a podporují řešitele při složitějších problémech.

  Standardní řešitel Občasný řešitel Spolupracovník
Řešení požadavků bez omezení Maximálně 100 aktivit. Aktivity zahrnují:
  • vložení nového požadavku,
  • přeposlání,
  • přidání veřejného komentáře
  • odpověď emailem
  • změnu stavu požadavku.

Pouze interní komentáře

Cena / měsíc 700 Kč 350 Kč  0 Kč